Analýza Conseq realitní o.p.f.

818

990 Kč s DPH

Společnost Conseq je určitě jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém kapitálovém trhu, ovšem přiznáme se, že její realitní fond je pro nás trochu zklamáním. Čekali bychom, že bude daleko zajímavějším instrumentem. Fond vlastní pár nemovitostních projektů v hodnotě vyšších desítek milionů korun v Praze Michli, Kamýku, v Hostivicích, Táboře, Pardubicích, Karlových Varech a Ostravě. Ani jedna z nemovitostí není v podstatě ničím zajímavá. Snad jen jedna v Praze Michli, kde sídlí zprostředkovatelská společnost Broker Trust. V Hostivicích má Conseq Penny Market. Za zmínku ještě stojí účast ve společnosti Retail Property Portfolio, která vlastní supermarkety Penny Market, Billa a Norma v problémových lokacích Litvínov, Klášterec n. Ohří, Ostrov a pak ještě v Karlových Varech a Mariánských lázních. Dá se říct, že je dosti podobný dřívější WMS Realitě, dnes fondu Realita od společnosti TESLA investiční společnosti. Realita má na rozdíl od Consequ daleko více nemovitostí a má lépe diverzifikované portfolio nemovitostí. více>>


Datum vyhotovení: 30. 7. 2018

|

Formát souboru: PDF

|

Jazyk souboru: CZ

Tato analýza je určena zejména finančním profesionálům, kteří prodávají realitní fondy ve velkém rozsahu, případně jsou sami v pozici správců realitních fondů. V takovém případě je užitečné detailně znát nabídky realitních fondů jejich konkurence, na základě které mohou identifikovat silné a slabé stránky jejich vlastních finančních produktů.

Detailní analýza podílového fondu obsahuje:

1) Analýzu statutu podílového fondu
2) Poplatkovou strukturu fondu
3) Detailní analýzu investičního portfolia
4) Analýzu historické výkonnosti
5) Pohled na rizikovost fondu
6) Očekávanou výkonnost fondu v budoucnu
7) Silné a slabé stránky fondu včetně jeho celkového hodnocení

Detailní analýza fondu umožňuje velkým finančním distributorům lépe vyhodnotit přínosy obchodní spolupráce. Zejména pak reputační riziko v kontextu preference produktu. Díky analýzám fondů dokáže distributor zvolit vhodný produkt, který bude v kontextu aktuální tržní situace svým klientům doporučovat. Vhodná volba produktů pro jednotlivé klienty zaručí větší míru spokojenosti na obou stranách barikády a pomůže k vybudování dlouhodobého vztahu mezi poradcem a klientem.

Pro finanční producenty je analýza důležitým zdrojem informací o konkurenčních produktech. Díky analýze zjistí producenti, jak si stojí v jednotlivých parametrech proti své konkurenci. To jim umožní lépe marketingově oslovit své investory a obchodní partnery.